Zoeken in deze blog

zondag 28 maart 2021

2021.03.28_WiFi Password Recovery Pro 2021

Vind direct al uw Wi-Fi wachtwoorden met één klik

Enterprise software om al uw vergeten of verloren WiFi wachtwoorden met één klik op de knop te herstellen

+ Herstelt alle Wi-Fi wachtwoorden direct
+ Herstellen van alle type (WEP, WPA, WPA2, WPA3) WiFi wachtwoorden
+ Vindt wachtwoorden van elke lengte en complexiteit
+ Back-up of opslaan van alle wifi wachtwoorden in HTML-bestand
+ Installer voor gemakkelijke installatie en installatie ongedaan maken

+ Ondersteunde OS: Windows 10/8/7/Vista, Windows Server 2016/2019/2012/2008 (32-bit & 64-bit)

Let op: Deze software werkt niet op XP. Ook is het niet bedoeld voor het hacken of kraken van andere gebruikers Wi-Fi wachtwoorden

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen:  Windows Vista/ 7/ 8/ 10

Versie 2020 is weggegeven op 28 september 2019. 32 Bitter. Vraag zelf uw sleutel aan. Op 30 maart kan dat in de ochtend nog steeds. Ik gebruikte een tijdelijk mailadres. De activatie komt in het register:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\XenArmor\WiFiPasswordRecoveryPro\Registration]
"License Key Giveaway"=-
"Purchase Date"=-
"DefaultGiveaway"=-

U heeft voldoende aan de programmamap als semi-portable. Het doet wat het moet doen. Het OS op deze desktop heb ik met FlashBoot gekloond met mijn productielaptop en dus zie ik op de desktop de wachtwoorden van alle locaties, waar ik die laptop heb gebruikt. Dat zijn er nogal wat. Ik kan de output opslaan als html-bestand. Daarna inlezen in LibreOffice Portable om er een tekstbestand van te maken, dat ik in Sticky Password Premium kan opslaan. Handig, als ik met een andere laptop, chromebook of iPad wil inloggen op een reeds-bezochte locatie. Want niet altijd is de beheerder bij de hand om mij het WiFi-wachtwoord te vertellen.

U heeft niets aan het weggevertje als u het wachtwoord van een nieuwe locatie wilt achterhalen. Het enige wat het doet, is de op de PC opgeslagen WiFi-wachtwoorden tonen.

OT: een probleem met de slechte letterweergave van Firefox Portable op de refurbished desktop opgelost. Kennelijk gebruiken de meeste sites een lettertype dat die browser niet goed kan weergeven. Ik heb gekeken welke lettertypes Edge gebruikt en Firefox Portable zo ingesteld. En uitgevinkt dat websites een ander lettertype mogen gebruiken. Nu heb ik met Firefox (bijna) een even goed letterbeeld als met Edge.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate, de programmamap en een Cameyo portable. Die draait niet op de virtuele W7 64 pro. De programmamap doet het keurig.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten