Zoeken in deze blog

dinsdag 23 maart 2021

2021.03.21_Vidmore Video Converter 1.1.20

Een one-stop video converter die elk bestandsformaat aankan

Als u op zoek bent naar een all-round video converter met de beste video-output kwaliteit, snelste video conversie snelheid, en de meeste ondersteunde formaten, zal Vidmore Video Converter uw top keuze zijn.

Met het feature-rijke programma, kunt u zowel video als audio bestanden converteren in meer dan 200 formaten zoals MP4, MOV, AVI, en anderen naar iOS en Android compatibele apparaten zoals iPhone, Apple TV, iPad, Samsung, en anderen. Basis en geavanceerde bewerkingsfuncties zoals trimmen, bijsnijden, roteren, watermerken, effecten en filters toevoegen, helderheid/verzadiging/tint aanpassen, en meer worden ook ondersteund.

Wat meer is, deze video converter geeft u ook een filmmaker voor zowel professionals als beginners. U kunt uw eigen beeldmateriaal, audio en tekst combineren om een verbluffende film te maken. Ondertussen zal de ingebouwde krachtige toolbox veel indruk op u maken!

Kenmerken van Vidmore Video Converter:
- Batch-conversie van 4K/1080P films in meer dan 200 formaten zoals AVI, MP4, MOV, MKV, VOB, FLV, MP3, OGG, enz.
- Originele kwaliteit video & audio conversie met volledige GPU versnelling.
- Maak met gemak prachtige films, samen met muziek, tekst en effecten.
- Personaliseer uw eigen films met de gebruiksvriendelijke video-editor in enkele minuten.
- Veelzijdige toolbox combineert Media Metadata Editor, Video Enhancer, GIF Maker, 3D Maker, en Video Enhancer.
- Beschikbaar voor zowel Windows als Mac.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows 7/ 8/ 8.1/ 10 (x64)

Versie 1.0.66 kregen we op 20 oktober 2020. Dus is een licentieduur van een jaar geen probleem. Kent geen Nederlands. Het draait alleen op een 64 bitter, maar het installeert zichzelf als ware het een 32 bitter, in de 32 bitttersmap C:\Program Files (x86). Ik mag wel een andere locatie kiezen, als ik dat zou willen. U moet zelf uw sleutel met een werkend mailadres aanvragen. Ik gebruikte een aantal verschillende 10 minutenadressen. 

De activatie staat in het register:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Vidmore\common\1]
"email"="GO****on", dus niet mijn mailadres
"code"="abcccf97****************2a02e0"

Maar toen ik deze subsleutels verwijderde, bleef het geactiveerd. Dus misschien staat de activatie OOK in de bestanden

C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Vidmore\Vidmore Video Converter\7d8420****29a5\23ad1e25f2cc81f083cfaa88cb4ca0ef

 C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Vidmore\Vidmore Video Converter\77d8420****29a5\d41d8*****f8427e

 C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Vidmore\Vidmore Video Converter\77d8420****29a5

Mijn activate.msi zal ook deze bestanden plaatsen. 

Zorg ervoor dat het automatisch updaten is uitgeschakeld, hetzij via het menu met preferences=voorkeuren, dan wel door deze registersubsleutel aan te passen:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Vidmore\Vidmore Video Converter\Update]
"AutoEnabled"="false"

Bij een herinstallatie op een schone virtuele W7 64 Pro blijkt de registersleutel NIET voldoende om het weggevertje te activeren. En als ik activate.msi draai, krijg ik de melding dat de sleutel al is gebruikt en blijf ik met een trial zitten. Een compliment aan de maker. En ik blijf met gemengde gevoelens achter.😠😊. Ook de Cameyo portable blijkt niet geactiveerd op de VM waar ik hem gisteren maakte. Gelukkig heb ik voldoende sleutels om het in Sandboxie op de productiemachine te zetten. Daar draait het nu geactiveerd met mijn derde sleutel.

OT: mijn virtuele W7 64 Pro had kuren en is mogelijk zelfs verantwoordelijk voor de paar blauwe schermen, die ik onlangs ervoer. Op 23-3 kwam ik er in de avond achter wat er aan de hand was. Er bleek nog een Toolwiz Time Freeze half actief te zijn. Daardoor werden aanpassingen niet doorgevoerd. Maar ik zag dat niet en gebruikte bovenop de TimeFreeze ook snapshots. CheckDisk werkte niet meer. En de VM wilde niet meer opstarten. Ik moest hem wissen en een nieuwe bouwen op basis van de bestaande vhd-schijf, Dat kost gelukkig maar een paar minuten. Hopelijk is het probleem nu opgelost. En zal ik deze fout niet meer maken.😡 Hoewel: een snapshot maken is erg aantrekkelijk. Want met een snapshot - vergelijkbaar met slapen - start een VM veel sneller op dan gewoon.

U kunt een levenslange licentie voor 3 PC's met 40% korting kopen.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 64 Pro. Maar die blijkt de volgende dag niet meer geactiveerd: de sleutel is al eerder gebruikt. Misschien had ik de hulpmap ook moeten bewaren ...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten