Zoeken in deze blog

vrijdag 5 maart 2021

2021.03.05_WinSysClean X10 PRO 20.00.500

 Repareer Windows, maak het register schoon en maximaliseer de prestaties van uw PC met één klik

  • Maximaliseer de prestaties van uw PC
    Met meer dan 2300 schoonmaak- en reparatiefuncties reduceert WinSysClean de ongewenste bestanden tot een minimum en zorgt ervoor dat Windows minder geheugen gebruikt, meer systeembronnen vrijmaakt en zonder fouten werkt, hetgeen resulteert in snellere PC-prestaties
  • Windows repareren en register opschonen
    Repareer Windows fouten door registervermeldingen te repareren die naar onjuiste systeembestanden verwijzen. WinSysClean reinigt ook het Windows-register door verouderde vermeldingen te verwijderen die zijn achtergelaten door verwijderde of niet-geïnstalleerde software, hetgeen de pc-prestaties aanzienlijk verbetert.
  • Windows afstelling
    WinSysClean bevat Windows tuning functies zoals; desktop aanpassingen, systeem speciale snelkoppelingen op het bureaublad, reparatie Internet Explorer favorieten, Systeem Monitor grafieken (cpu, geheugen, schijf, Windows services en drivers monitor)
  • Repareer Windows en repareer registerfouten
    WinSysClean scant alle Windows bestanden en registers op fouten, van drivers tot applicaties met behulp van complexe Windows registeronderzoek
Windows driverfouten of registervermeldingen die wijzen op ontbrekende drivers worden automatisch hersteld door WinSysClean.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows Server 2012/ Server 2008 R2/ Vista/ 7/ 8/ 8.1/ 10. 64 Bitter

Versie 17.2.0 kregen we op 19 juli 2017. Kent geen Nederlands. 64 Bitter. Ziet er goed uit, net als zijn broertje uit dezelfde stal een paar dagen geleden. Ook nu dezelfde eigenaardigheden rond het activeren als toen. U moet zelf uw sleutel aanvragen. 33Mail lusten ze niet, maar wel echte tijdelijke adressen, zoals 10minutemail.com, 10minutemail.net en temp-mail.org. U krijgt een link waar u op moet klikken. Daarna kunt u uw sleutel uit uw browser oogsten. Iedereen krijgt een eigen sleutel. Met weer dezelfde eigenaardigheid: het meest rechter deel van de sleutel is deelbaar door drie en kunt u vervangen door een ander getal, deelbaar door drie. Mijn sleutel eindigde op 69, daar heb ik twee nullen van gemaakt en dat werd geslikt. De sleutel komt in het register:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Ultimate Systems\WinSysClean X10\20.00]
"Serial"=-

Als ik die subsleutel Serial wis, heb ik de trial terug. Zet ik hem terug. dan s het weggevertje weer geactiveerd. QED.

Bij de opstart wordt u aangeboden een herstelpunt te maken. Zou ik doen.

Ik zal het eens testen op een virtuele machine. Eerst koffie en dan naar de kapper ... De test op de virtuele W7 64 Pro verliep soepel. Maar ik zie niet direct hoeveel schoner of sneller de machine is geworden. Hij is beschermd door ToolWiz, dus na de herstart is hij weer in de oude situatie. Mijn eerste indruk: WiseCare365 is wat makkelijker te gebruiken.

Waarschuwing: uw PC kan bij onhandig gebruik van dit mooie tool helemaal verziekt worden. Ik gebruikte het ruw en bij mij geen problemen. Wel voor alle zekerheid een herstelpunt gemaakt.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 64 Pro. Draait in RAM. Wel als beheerder uitvoeren. Doet het niet op de virtuele W7 64 Pro, de daaruit gekopieerde programmamap wel. Net als bij zijn broertje. Daarom staat ook de programmap in de uitwisselmap. Gezipt en zonder Duits minder dan 16 MB.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten