Zoeken in deze blog

donderdag 11 maart 2021

2021.03.11_SoftOrbits Photo Retoucher 6.3

  Verwijdert onvolkomenheden uit digitale foto's

Als u geen professionele fotograaf bent (of zelfs als u dat wel bent), is het niet altijd mogelijk om een zuivere foto te nemen. Mensen of ongewenste objecten zijn de dingen die een echt goede foto kunnen bederven, maar erger u zich niet en verwijder ze. SoftOrbits Photo Retoucher is ook ontworpen om te werken met andere taken: het verwijderen van onvolkomenheden in de huid, het opruimen van filmkorrels en digitale ruis, het verwijderen van krassen en vlekken, het reconstrueren van beschadigde foto's, enzovoort.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows 7/ 8/ 10

Versie 6.1 kregen we op 2 juli 2020. Meer dan zes maanden geleden, de licentieduur. Kwalijk 😡. Kent Nederlands 👍. 32 Bitter. Heeft .NET nodig en dat wordt automatisch en dus ongevraagd op mijn ThinPC gezet. Dankzij de uitgang _pt1 kunt u een sleutel aanvragen. Ik gebruikte twee verschillende tijdelijke mailadressen en kreeg twee keer dezelfde sleutel:
RET6-PR****PUSH. 

De activatie staat in het register:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\softorbits\SoftOrbitsPhotoRetoucher]
"Key"="RET6-PR****PUSH."
"partnerCompaignInfo"="Rule 770 RET6-PR****PUSH.2021-03-14 gaotd"
"innolan"="dutch"
"Locale"="Nederlands"
"disableUpdates"=dword:00000001

U ziet dat we het eigenlijk pas komende zondag hadden moeten krijgen. De subsleutels innolan en Locale zijjn natuurlijk niet wezenlijk, maar het spaart een handelijn in het menu uit. De subsleutel disableUpdates lijkt me wezenlijk.

Dankzij de bewaarde registersleutel kan ik SORetoucher.exe zonder invoeren van de sleutel activeren. QED.

Ik heb zoiets ook gebruikt om mensen te verwijderen van een foto van een kerk, die ik in 2014 tijdens mijn Camino maakte. Net als onderstaand voorbeeld van de maker. Het kwaliteitsverschil tussen beide ligt aan mijn beeldschermdriver. Maar als u goed kijkt op de tweede foto, kunt u wel sporen van de verwijderde persoon op de voorgrond zien. In 2014 kregen we echte weggevertjes, geen trials die we wat langer dan anders mogen gebruiken.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele ThinPC. Vanwege de ingesloten .NET is de Cameyo vrij omvangrijk.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten