Zoeken in deze blog

zaterdag 20 november 2021

2021.11.20_2021.02.13_XenArmor Asterisk Password Recovery Pro Personal 2021

Magische software om onmiddellijk uw wachtwoord achter sterretjes te onthullen

Asterisk Password Recovery Pro is bedrijfssoftware om onmiddellijk uw wachtwoord achter asterisken te onthullen (*****)

Hier zijn de belangrijkste voordelen:

* Vindt wachtwoorden terug van 180+ bevestigde apps
* Automatisch ontdekken en herstellen van wachtwoorden
* Handmatig herstellen van wachtwoord tekst velden
* Vindt wachtwoorden van om het even welke lengte terug
* Sla wachtwoorden op in HTML bestand
* Ondersteunt alle Windows PC's (XP tot Windows 10)

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows XP/ Vista/ 7/ 8/ 8.1/ 10 (32 bit, maar het werkt ook op mijn 64-bits gerenoveerde desktop)

Licentievoorwaarden: een jaar (op 23-2-2021 kregen we een levenslange licentie), geen updates, geen commercieel gebruik

We kregen dit eerder op 13 februari 2021. Geen Nederlands. 32 Bitter, maar draait ook op een 64 bitter. Maar het kan alleen sleutels van 32 bitters vinden. En veel applicaties zijn nog 32 bits, zoals Microsoft Office. Mijn gratis Process Explorer, onderdeel van PortablewApps, verraadt dat mijn portable Thubderbird en Microsoft Office 365 PowerPoint 32 bitters zijn. FireFox is een 64 bitter.

U moet zelf uw sleutels aanvragen. Dat kan met een verzonnen mailadres, zoals a@b.com. U krijgt ook een downloadlink voor de installer. Die levert ook de Engelstalige handleiding.

De sleutel kunt u gewoon oogsten uit de browser, daarom is er geen werkend mailadres nodig:

Email: 02@03.com
License Key:
Pg5b5b7OJbmeKgMYeTUwBLpxhiqrqKfXkP2LcW+D4kxma3MuwCekU2h9swfEn3kX

althans na versleuteling met de LetterEncrypter.

Het mailadres en wachtwoord zie ik op twee plaatsen terug in het register, samen met de datum 13-2-2021:

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\XenArmor\AsteriskPasswordRecoveryPro\Registration]
"License Key Giveaway"=-
"Purchase Date"=-
"DefaultGiveaway"=-

[HKEY_USERS\S-1-5-21-952523821-1476221258-1898377948-1000\SOFTWARE\XenArmor\AsteriskPasswordRecoveryPro\Registration]
"License Key Giveaway"=-
"Purchase Date"=-
"DefaultGiveaway"=-

Zoals altijd, volstaat de eerste sleutel. Want als ik beide sleutels verwijder en de eerste terugzet, is het weggevertje weer geactiveerd. QED.

Anders dan anders: op een virtuele machine kan ik o p13 februari geen werkende Cameyo maken en op de desktop doet hij het niet in Sandboxie. Ik vermoed omdat het weggevertje daarvoor te diep in het systeem moet kijken.

Op 20 november lukt de Camyo portable wel. En verder blijkt de programmamap bruikbaar als semi-portable. Althans: op de testmachine. Maar helaas niet op de productiemachine. Ik heb er dus niets aan.

De user interface herken ik niet. Vele jaren geleden gebruikte ik iets met asterisk in de naam om wachtwoorden van vergeten mail accounts terug te vinden, bijvoorbeeld in Outlook Express. Je moest dan het ikoon naar de sterretjes slepen, waar het gezochte wachtwoord achter verscholen zat. Dat zit hier verwerkt in de manual mode. Mijn wachtwoorden staan sinds een paar jaar in Sticky Password Premium. Daarmee kan ik zelfs op mijn iPhone mijn wachtwoorden lezen en bijwerken. Van harte aanbevolen, Het is niet gratis, maar regelmatig in de aanbieding voor rond de $30. Ik moest vaak weduwen helpen, wiens overleden echtgenoot geen schriftje met wachtwoorden had nagelaten. Maar ook als dat schriftje er wel was, kwamen ze dikwijls hulp vragen. Want niet ieder weet het verschil tussen het wachtwoord van de internet provider, het WiFi toegangscode. het wachtwoord van Windows en het wachtwoord van de mail provider.

De video-handleiding van de maker:


In de uitwisselmap staat een install_and_activate, met een aantal mailadressen en bijbehorende sleutels. Ook een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 64 Pro en een zip van de programmamap.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten