Zoeken in deze blog

dinsdag 30 november 2021

2021.11.30_Bitwar Online PDF Converter 1.0.0 (Windows, macOS, Linux, iPhone, Android)

  Met één muisklik PDF converteren naar Word, Excel, PPT, PNG, TXT, HTML, enz.

Bitwar Online PDF Converter is een snelle en betrouwbare on-line PDF-converter voor cross-platform computergebruikers, zoals Windows, macOS, Linux, iPhone, Android, enz. Het helpt bij het converteren van PDF-documenten naar verschillende bestandsformaten, zoals PDF naar Word, PDF naar Excel, PDF naar PPT, PDF naar PNG, PDF naar HTML, enz. in slechts een paar klikken, bovendien kan het ook Office-bestanden, afbeeldingen en CAD-bestanden omzetten naar PDF-document.

Download Bitwar PDF Converter op Android en iOS platforms:

Opmerking: Alle geüploade bronbestanden worden na één uur automatisch verwijderd. Raadpleeg ons Privacybeleid voor meer informatie.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen = draait vanaf: Windows, macOS, Linux, iPhone (met een app), Android Imet een app)

Licentievoorwaarden: één jaar, geen commercieel gebruik

Dit kregen we nog niet eerder van Bitwar. Er is alleen een readme, met daarin een link om een account aan te maken. Ze accepteren geen plustruc, wel een tijdelijk mailadres. Het duurde even tot ik snapte dat ik op Send moest drukken om een verificatiecode aan te vragen. Die komt per mail en moet je invullen in de browser. Dat is alles. Ik bleek al een account te hebben, maar dat had een ander wachtwoord dan ik nu gebruikte. Geen probleem, gewoon aanklikken dat je het vergeten bent. Dan komt er een verificatiecode per mail, dat je moet invullen in de browser, samen met het nieuwe wachtwoord.

Als test koos ik een kleine pdf. Dat bleef hangen in de boodschap Uploading ...
Het is dus niet iets voor iemand die wil doorwerken. En omdat ik geen resultaat boek, kan ik er verder niets over melden.

De pagina met de handleiding.

In de uitwisselmap staat de readme. onder de naam install_and_activate van vandaag.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten