Zoeken in deze blog

vrijdag 5 november 2021

2021.11.05KeepSolid Passwarden (Windows, Mac, Android, iOS)

  KeepSolid Passwarden is een wachtwoord manager

KeepSolid Passwarden is een wachtwoord manager die gebruikers gevoelige gegevens bewaart, hun prive-informatie deelt op een veilige manier, en hun account beschermt tegen hackers.

Door middel van de nieuwste vooruitgang in encryptie-technologieën, worden alle aanmeldingsgegevens effectief beschermd binnen de opslag van de app. Degenen die steeds de inloggegevens vergeten om in te loggen op hun sociale media, e-mail of bankrekening, zullen de hoofdwachtwoordfunctie op prijs stellen. Door slechts één wachtwoord aan te maken, kunnen gebruikers inloggen op hun Passwarden profiel en toegang krijgen tot alle opgeslagen gegevens. Dit is een extra laag van veiligheid, op voorwaarde dat het wachtwoord uniek, sterk en lang is. Als het u gerust stelt: Passwarden ontwikkelaars hebben geen toegang tot de accounts van hun klanten.

iOS - https://apps.apple.com/us/app/id1503642685#?platform=iphone
macOS - https://apps.apple.com/us/app/id1503642685
Android - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.keepsolid.passwarden
|Windows Store - https://www.microsoft.com/store/apps/9PF0ZF86W5HK

!!!Readme bestand bevat alleen instructies hoe je een gratis abonnement te krijgen en ook links naar setup-bestanden voor alle ondersteunde systemen!

Systeemeisen: iOS 12.0 or later; macOS 10.13 or later; Android 5.0 and higher; Windows 10 v.16299.0 or higher

Licentievoorwaarden: zes maanden, geen updates, geen commerieel gebruik. Na zes maanden valt u terug op de gratis versie, waarbij minder apparaten worden ondersteund.

We kregen dit nog niet eerder. Er is alleen een readme met een link om met een werkend mailadres een sleutel aan te vragen. Met de plustruc kreeg ik op drie "verschillende" Gmailadressen dezelfde sleutel. 

U moet vervolgens een account aanmaken. Het lukte mij niet om de redeem code in te voeren, want ik zag de beloofde button rechtsboven nergens staan.

Volgens een commentaar op de site werkt Sticky Password beter. Ik kocht daar al jaren geleden een levenslange licentie van. Ik betaalde een regelmatig terugkerende ramsjprijs van rond de dertig euro. Het heeft me nog nooit in de steek gelaten en werkt heel gemakkelijk. Maar er blijven natuurlijk altijd wachtwoorden die ik gewoon onthou en die in geen enkel systeem zijn opgeslagen. het plezierige van Sticky Password is ook dat ik er beveiligde notities kan opslaan. Zo kan ik makkelijk een dagboek bijhouden, als ik dat zou willen. Het slaat de gegevens zowel lokaal als in de cloud op. En ik kan de gehele inhoud als tekstbestand exporteren en vervolgens versleuteld bewaren. Als ik dat regelmatig doe, ben ik niet meer afhankelijk van Sticky Password.


U snapt dat u niets in de uitwisselmap terugvindt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten