Zoeken in deze blog

maandag 8 november 2021

2021.11.08_2021.03.20_onlineTV 16 Plus

 Bekijk meer dan 150 TV-stations uit 16 landen


Maak van uw PC en laptop een betere radio- en televisieontvanger, met onlineTV 15. U kunt de populairste kanalen voor internationale televisieprogramma's van het internet rechtstreeks naar uw laptop streamen.
Met onlineTV 15 kunt u meer dan 150 tv-programma's ontvangen: uit 16 verschillende landen en in 7 verschillende talen. Voor radio heeft u de keuze uit meer dan 1000 zenders uit meer dan 80 verschillende landen!
Let op: Android is niet inbegrepen in deze versie!

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows 7/ 8/ 10 (x32/x64)

Licentievoorwaarden: Levenslang, geen updates(?), geen commercieel gebruik

We kregen dit eerder op 9 maart 2021, maar toen ging er wat mis bij het aanvragen van een licentie. Daarom op 20 maart 2021 een herkansing. Op 7 januari 2020 kregen we het ook. Toen lukte het een enkeling het te gebruiken. 32 Bitter, geen Nederlands. Ik vroeg een tijdelijk mailadres aan en daarmee mijn sleutel. Die kwam vlot via de mail en browser binnen en ook een downloadlink

De versie van 8 november 2021 biedt nog maar 100 zenders uit 13 landen.

Bij SharewareOnSale krijgt u op 20 maart 2021 de plusversie gratis.

Het installeerde vlot op een virtuele ThinPC. Er is wel flink wat internetverkeer tijdens installatie en activatie. De sleutel zag ik terug in het register:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\concept/design\onlineTV15]
"KeyStr"="YC*******EY"

Op 8-11-2021 zie ik de sleutel in
[HKEY_CURRENT_USER\Software\concept/design\onlineTV16]
"KeyStr"="AJ********EK"

Als ik die subsleutel verwijder, heb ik een trial. Zet ik hem terug, dan is het weggevertje geactiveerd: QED.

Toen ik de op 20 maart 2021 Cameyo portable testte op de virtuele ThinPC, kreeg het geen verbinding met enige zender. Straks even testen op de productiemachine. En na wat hakkelen bij de opstart doet ie het daar. Geen Nederlandse TV, wel Belgische. En ik kan nu ook BBC 3 en 4 kijken. KPN biedt die niet. Evenmin als al die buitenlandse kranten. En de Verdieping van Trouw is lezenswaardig. De NRC ontbreekt, maar die heb ik zelf. Ik houd hem. Misschien installeer ik hem wel blijvend. Het lijkt best $22 waard te zijn.

Ik kreeg op 8 november 2021 de Cameyo pas draaiend als ik hem nauwelijks aanpaste. Ik heb me beperkt tot het aanpassen van het opstartmenu, de locatie van de werkmap, het logbestand gewist, ervoor gezorgd dat het register van de draag-PC schoon bleef en dat de Cameyo in .dat-formaat wordt opgeslagen.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele ThinPC. En eentje afkomstig van een virtuele W7 64 Pro op 8 november 2021.


reservesleutel:
W4VETnem3+KNsiGz2xC1DPGOKOm4tfZkO3BcgYIen/kRl9HDt9VlJvBuVtjNy1tF



Geen opmerkingen:

Een reactie posten