Zoeken in deze blog

dinsdag 16 november 2021

2021.11.16_DVDFab Photo Enhancer AI 1.0.2.0

Het ultieme gereedschap om foto's er beter uit te laten zien

DVDFab Photo Enhancer AI is het ultieme gereedschap om foto's er beter uit te laten zien. Door gebruik te maken van diepe convolutionele neurale netwerken die zijn getraind met miljoenen professioneel verbeterde voorbeelden, kan Photo Enhancer AI foto's die pixelachtig zijn opwaarderen zonder kwaliteitsverlies. Het kan ook cartooneffecten op foto's toepassen, ruis in foto's verminderen zonder verlies van details, foto's die wazig zijn verscherpen en zwart-witfoto's een kleur geven. Besteed geen uren aan het één voor één aanpassen van foto's - gebruik Photo Enhancer AI en ervaar fotoverbeteringstechnologie van het hoogste niveau.

Systeemeisen: Windows 11/ 10/ 8.1/ 8/ 7 (x64)

Licentievoorwaarden: één jaar, geen updates, geen commercieel gebruik

Deze 64-bitter kregen we nog niet eerder. Kent geen Nederlands. In de zip staat een downloaden voor DVDFabPhotoEnhancerAI_x64(1.0.2.0 ).exe, die 1,40 GB (1.510.550.672 bytes) groot is. In de readme staat een link om de activatiegegevens aan te vragen met een werkend mailadres. 33Mail is OK. Die kreeg ik maar één keer, ook al veranderde ik mailadres en IP-adres. De activatiegegevens komen in het register:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\DVDFab\RegInfo\Password]
"key"=-

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\DVDFab\RegInfo\Username]
"key"=-

De programmamap is ruim 3 GB. Mogelijk daarom lukte in eerste instantie het bewerken van de Cameyo niet. Wel werkte de programmamap als semi-portable. Die moest ik nog wel activeren met de geoogste registersleutels.  QED. De activatie wordt kennelijk ook nog elders opgeslagen. of zou ik tussen het klussen aan de deur van de vaatwasser door de sleutel toch eerder hebben verwijderd? Als je met meer dingen tegelijk bezig bent, gaat er wel eens wat mis ...
De oorzaak van het deurprobleem heb ik inmiddels gevonden. De dekplank onderaan zat niet op de juiste plaats, waardoor de deur daar bij het openen tegenaan stootte ... Dat zie je niet, als je gewoon staat. Je moet op de keukenvloer gaan liggen, om het te kunnen opmerken.


Als ik de programmamap test op een schone virtuele W7 64 Pro, is het nog een trial. Ook na te toevoegen van de registersleutels. Als ik wil autoriseren, zie ik dat het mailadres er wel staatt, maar het wachtwoord moet ik toevoegen. Daarna wil ik het testen op de screenshot die ik maakte (zie hieronder). Maar dan loopt het weggevertje vast, omdat de GPU (grafische processor unit) van de virtuele machine het niet aankan.

Op de echte machine wil het niet in Sandboxie draaien. Dan maar de semiportable op de echte machine proberen. En het resultaat valt me niet tegen: zie het onderste plaatje, mijn screenshot is duidelijk verbeterd. Vooral het rechterdeel. Maar ook links is er verbetering. Wel is de omvang vergroot, van 324.296 bytes naar 1.572.787 bytes. 

Prijzig: $135 voor een levenslange licentie. Als je wat googelt, zie je gauw dat er ook gratis alternatieven zijn. Bijvoorbeeld on-line by MyHeritage

In de uitwisselmap staat een install-and_activate en een zip van de programmamap. Veel plezier.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten