Zoeken in deze blog

maandag 29 november 2021

2021.11.29_SwifDoo PDF Pro 2.0.0.3

   Een professionele PDF editor met alle functies

SwifDoo PDF is een uitgebreide, alles-in-één PDF-tool die functies biedt die de meeste gebruikers vaak nodig hebben. Deze software wordt geleverd met een gebruikersvriendelijke interface waar de meeste van de belangrijkste functies lay-out en kan gemakkelijk worden herkend en geopend op het hoofdscherm van het programma.

Belangrijkste kenmerken:
- PDF Lezer;
- PDF Annotatie (inclusief stempel);
- Foto/afbeelding Extractie (alleen kopiëren en plakken uit PDF);
- PDF Bewerken;
- PDF comprimeren;
- PDF Samenvoegen;
- PDF Splitsen;
- PDF Handtekening.


Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows 10/ 8/ 7/ XP (x32/x64); Processor: 1 Ghz processor or above; Hard Drive Space: 150 MB or above; RAM: 1 GB RAM or above (welke PC voldoet daar niet aan?)

Licentievoorwaarden: één jaar, geen updates, geen commercieel gebruik

Een nieuwe aanbieder. 32 Bitter. Kent geen Nederlands. Zonder registratie kunt u het 7 dagen als trial gebruiken, maar met maar weinig mogelijkheden. Een beetje complexe manier van activeren: in de readme staat een link om u als gebruiker aan te melden. Daarna krijgt u een mail waarin de Activation Code: m-*****oo. Zo te zien krijgt iedereen dezelfde code. Er staat verder:

How to Use?
Step 1: Create a SwifDoo PDF account from the registration page;
Step 2: When succeed, log in the website, click on your profile, and then select My Account in the top right;
Step 3: At the User Center, enter the redeem code to get a 1-year premium access of SwifDoo PDF Pro.

en daaronder een rode knop Activate Now. Daarop drukte ik en ik belandde op SwifDoo - Register. Daar moest ik mijn mailadres, zelf-verzonnen wachtwoord en een security code invullen. Maar die kreeg ik pas, nadat ik op Send had gedrukt. Ik had een minuut de tijd om het tweede mailtje te openen, daar de security code uit te kopiëren en in het juiste veld te plakken en daarna op Create te drukken. Daarmee had ik dertig dagen gebruiksrecht:
Welcome to SwifDoo PDF. Before having a unique working experience with SwifDoo PDF, we need to confirm that this is you. Please type in the security code on SwifDoo PDF to sign up for a 30-day free trial.

Vervolgens kon ik vanuit de registratiepagina inloggen met mailadres en wachtwoord en de redeem code (in de mail heet die activation code) invoeren. Daarna had ik 394 dagen gebruiksrecht. Dus een lang jaar.

Omdat ik bovenstaande tekst alleen netjes kon opschrijven, als ik het proces nog eens doorliep, heb ik dankzij 33Mail nu twee accounts. Aangezien ze parallel lopen, heb ik daar weinig aan. Tenzij later zou blijken dat de Cameyo portable, gemaakt op een ThinPC, niet is geactiveerd op de desktop.

De vergelijking tussen de verschillende versies. Het weggevertje kunt u prima gebruiken om een sollicitatiebrief te schrijven. En zelfs een business plan. En u kunt er de tekst van een scan mee herkennen (OCR). Dat kan trouwens ook met Microsoft 365. Waar u oneindig veel meer mee kunt en dat maar anderhalf maal zo duur is.

Bij een simpele test (pdf -> Word) valt het weggevertje door de mand. Ik houd het bij ABBYY en Microsoft 365.

De maker zit in het deel van China waar ze lekker eten hebben:
No.88 Shujin Road, Wuhou District, Chengdu City, Sichuan Province, China

Ze zijn wel prijzig: 41.4 USD/year

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele ThinPC.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten