Zoeken in deze blog

zondag 21 november 2021

2021.11.21_Batch Video Comprexor 2.4.6

 Verklein de grootte van meerdere videobestanden


Batch Video CompreXor is het perfecte gereedschap om uw video bestanden te verkleinen tot maar liefst 95% van het originele video bestand.

Batch Video CompreXor verkleint videobestanden door de videokwaliteit en audiokwaliteit te verminderen met een percentage dat u definieert, zodat u uw video's kunt omzetten in elke grootte die u maar wilt. Batch Video CompreXor werkt voor MP4, MOV, MPG, WMV, QT, AVI, MP3, OGG, 3GP, FLAC, FLV en meer.

Batch Video CompreXor is geen verliesvrije video compressor maar het kan een hoge kwaliteit behouden en toch de grootte dramatisch verminderen. Het behoudt een hoge kwaliteit voor zowel video als audio op de bovenste 50% bereik.

U kunt de videoresolutie, de grootte en het formaat naar eigen wens aanpassen. De meeste mensen maken video's om ze te delen met familie en vrienden. De grootte van videobestanden kan een probleem worden vanwege de beperkingen die worden opgelegd door sociale media-apps, e-mailservers, enz. Het uploaden van grote bestanden duurt langer. Een andere reden waarom u uw videoproject kleiner zou moeten maken, is om ruimte te besparen op uw opslag.

Batch Video CompreXor kon geen eenvoudiger gebruikersinterface bieden, 2 schuifregelaars om het percentage kwaliteitsvermindering voor video en audio in te stellen. Het maakt niet uit waarom je video of audio bestanden wilt verkleinen, Batch Video CompreXor zal zeker de truc doen.

Belangrijkste kenmerken:
1. Video compressor met grote kwaliteitscontrole.
2. Audio compressor met grote kwaliteitscontrole.
3. Eenvoudige en gebruiksvriendelijke gebruikersinterface.
4. Mogelijkheid om elk videobestand of elk audiobestand te verkleinen tot elke grootte die u (?) hebt.

Extra functies:
1. Ondersteuning voor 20+ verschillende formaten.|
2. Snelle compressie, zelfs voor grote video's.

Batch Video CompreXor zal uw videobestanden en audiobestanden verkleinen tot elke grootte die u nodig (?) heeft!

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows 7/ 8.1/ 10 (x32/x64)

Licentievoorwaarden: levenslang, geen updates, geen commercieel gebruik

Op 16 mei 2021 kregen we versie 1.7.4. 32 Bitter, kent geen Nederlands. Geen sleutel nodig, is al vóór-geactiveerd. Wel paste ik een registersleutel aan:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\PCWinSoft\BatchVideoCompreXor\general]
"daycheckforupdates"=dword:00000000

want door het zoeken naar updates zouden we de activatie kunnen verliezen.

De omschrijving is onduidelijk. Ook in het Engels. Zelf gebruik ik het gratis 7-zip als ik bestanden verliesloos wil comprimeren.. Nu kan een specifiek compressieprogramma, dat kwaliteitsverlies toelaat, als resultaat een kleiner videobestand opleveren dan 7z. Maar daar mak ik mij niet druk over, want ik heb nauwelijks video's. Ik ga het weggevertje niet gebruiken. Ik heb voldoende ruimte in mijn DropBox over.

Als ik een video opneem met mijn iPhone of iPad,  bieden die mij al een keuze voor grootte versus kwaliteit. Nabewerking op een Windows machine is dan niet nodig.

Ik heb wel een video van meer dan 1 GB van een belangrijke gebeurtenis in het leven van een familielid. Dat is dus wat teveel. Met 7-zip kan ik het formaat tot 40% terugbrengen.

Helaas werkt de Cameyo portable niet op andere machines dan waarop ik die maakte. Gelukkig kan ik een dag later het weggevertje nog steeds installeren op een andere virtuele W7 64 Pro. Daar comprimeer ik deze video tot 15% van zijn oorspronkelijke omvang. Als mp4 is het zelfs tot minder dan 10% van de oorspronkelijke omvang geslonken.

In de uitwisselmap staat een install_and_"activate" en een Cameyo portable, gamaakt op een virtuele W7 64 Pro.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten